icon-search
  • iman-publication-buku-signature-jalanan-by-teme-abdullah-100203-34547453100185

Signature Jalanan - Teme Abdullah

RM 28.00
- +
icon-bag Add to Cart
Home

Tajuk: SIGNATURE JALANAN

ISBN: 9789832423737

Penerbit: Iman Publication

Penulis: Teme Abdullah

Tahun Terbitan: 

Bil. Muka Surat: 306

Berat (kg): 

Dimensi (cm):  

Harga: 


Sinopsis/Deskripsi :

"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi...
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.

Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu...

Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain."
Your cart is currently empty.
Continue shopping